Rijvereniging

cropped-NienoordLogo.png

Rijvereniging Nienoord bestaat uit ± 250 leden. Daarnaast zijn er ook nog zo’n 95 jeugdleden. Ongeveer driekwart van alle leden rijden regelmatig wedstrijden, dressuur of springen. Je kunt lid worden van de rijvereniging, als je een paard hebt en wilt vrij rijden tijdens de verenigingsuren in de HJC Manege in Tolbert. Lidmaatschap van de KNHS is verplicht. (zie www.knhs.nl)

Bij een volledig lidmaatschap krijg je van één van de verenigingsinstructeurs één keer per week (dressuurles) of één keer per 2 weken (springles) les.
Vrij rijden in de rijbakken van de HJC-manege in Tolbert is toegankelijk voor leden die lid zijn met ‘vrij rijden’.

Lidmaatschap van de rijvereniging of ponyclub is noodzakelijk als je officiële wedstrijden met je paard of pony wilt rijden.

Om informatie te ontvangen over de rijvereniging kunt u het contactformulier gebruiken. Daar kunt u ook zien wie er in het bestuur zitten.
De officiële KNHS wedstrijden worden georganiseerd door de Stichting Wedstrijdsport Nienoord.

Rijvereniging Nienoord