Rijvereniging Trots

Transparent_Colorful_Balloons_with_Confetti_PNG_Clipar_Image

We hebben natuurlijk, zoals gewoonlijk, onze Groningse Kampioenen en Reserve Kampioenen gehuldigd en in het zonnetje gezet twee weken geleden tijdens de najaarsledenvergadering.
Jolanda maakte hier een feestje van met alle Kampioenen en Reserve Kampioenen! En de volgende keer beloofd misschien wel een nog groter feest te worden, als we de aanwezige leden mogen geloven! Het was een zeer gezellige avond, waarop de Nederlands Kampioenen ook nog even benoemd zijn, want als vereniging zijn wij natuurlijk onwijs trots op de behaalde prestaties in Ermelo!
417-1
Zo werd Sytze van Dellen daar even Reserve Kampioen 21106407_1959067874364865_3009310491278139847_nspringen in de klasse Z met zijn pony Mistery ASG!!
Nadat hij dus al een zeer knappe prestatie op de Groningse Kampioenschappen al neergezet en daar Kampioen werd, mocht hij door naar Ermelo voor de Nederlandse Kampioenschappen. Twee foutloze rondes brachten hem daar naar een fantastische mooie tweede plaats! Deze jonge ruiter timmert behoorlijk aan de weg met zijn pony’s, zo liet hij dus ook zien op de Nederlandse Kampioenschappen! Super goed gedaan Sytze! Ga zo door!

Nogmaals GEFELICITEERD !!
417-1
Ook waren daar weer de dames van het pony viertal. Inmiddels wel bekend in Ermelo, zou je kunnen zeggen! Want voor de derde keer op rij mochten de ”Betsies”  hier aan start komen, omdat ze op de Groningse Kampioenschappen weer de gouden plakken wisten te bemachtigen.
Het doel was om nog hogere punten te scoren. En dat is gelukt! 21106658_1282811458515001_8444888326582380739_n

Met een waanzinnige score, 9,5 % los van de reserve kampioen, werden ze voor de derde keer op rij Nederlands Kampioen in de kür op muziek klasse M/Z. De harmonieuze kür werd door de hoofdjury bij C met maar liefst 78% punten en jury B met 75,76% punten gewaardeerd! Ze hadden enorm genoten.
Helaas was dit het laatste jaar voor het pony viertal bestaande uit Chantal Windstra, Eva Heins, Esmee Meilink en Iris van der Molen met hun super gepassioneerde, gedreven en enthousiaste commandant Helen de Koning.
Dames nogmaals GEFELICITEERD met het behalen van wederom deze prachtige gouden plak! Geweldig wat jullie als team jaar op jaar met elkaar hebben neergezet! Een hele kostbare herinnering die jullie altijd bij zal blijven en veel mooie deuren heeft geopend!
417-1
Ook het, inmiddels zeer bekende, Z-Friezenteam Groningen verscheen in Ermelo aan start bij de meer tallen. De dames wisten met hun prachtige zwarte parels wederom de andere teams dik te verslaan bij de proef en de kür op de Groningse Kampioenschappen. Op de Nederlandse 21272537_1141224652643623_8952057248112696441_nKampioenschappen in Ermelo werden ze knap Reserve Kampioen in de klasse ZZ! Dit team reist stad en land af om keer op keer fantastische prestaties en shows neer te zetten, zo zijn ze inmiddels alweer druk bezig met de voorbereidingen voor o.a. de Friesian Proms in januari 2018, waar dit spectaculaire team weer een geweldige shows neer zal gaan zetten! Knap staaltje werk dames! En nogmaals GEFELICITEERD met jullie behaalde prestaties!

Champion

Nienoord ruiters en amazones slepen nogal wat lintjes en prijzen binnen. Niet alleen op de Groningse Kampioenschappen of op de Nederlandse Kampioenschappen, maar er komen heel vaak berichten voorbij van geweldige prestaties die behaald worden door jullie en daar zijn we trots op! Ga zo door en geniet van waar je mee bezig bent, waar je zoveel tijd en energie in steekt. Heb plezier in wat je doet en met elkaar, wij als verenging zijn heel trots op jullie!