Ereleden Louwe Mulder en Helen de Koning

Afgelopen voorjaarsvergadering, maandag 20 april, hebben we Louwe Mulder en Helen de Koning het erelidmaatschap uitgereikt. Dit gebeurde niet zonder reden!

Binnen onze vereniging zijn Louwe en Helen mensen die een opmerkelijke bijdrage leven aan het reilen en zeilen van de rijvereniging. Mensen die tomeloze energie voor het besturen, het organiseren, het geven van lessen en meewerken aan activiteiten, koppelen aan het belang van de vereniging of het imago van de paardensport in de breedste zin van het woord.

Om deze langdurige inzet voor de rijvereniging te kunnen waarderen en belonen kent Nienoord de mogelijkheid om ereleden te benoemen. Het erelidmaatschap van de Rijvereniging Nienoord is een eerbetoon aan een persoon aan diegenen die gedurende langere periode belangrijke bijdrage geleverd hebben en zo mogelijk zullen blijven leveren voor onze vereniging en/of de doelstellingen van de vereniging.

Hierbij  een kleine opsomming geven van de indrukwekkende lijst welke Louwe en Helen achter hun naam hebben staan;
– Het ene lid is al 45 (1970) jaar lid van de rijvereniging Nienoord
– het andere inmiddels 40 (1975) jaar
– Op hoog niveau in de paardensport de vereniging zelf vertegenwoordigd
– Één is reeds meer dan 26 jaar jurylid en inmiddels ook bestuurslid van KNHS regio Groningen
– De ander mag dit jaar vol trots terugkijken op een 45 jarig bestaan van de accommodatie waar wij onze thuisbasis hebben en ook nog lang hopen te hebben.

20150420_21175320150420_210612Beste Louwe en Helen middels het uitreiken van dit erelidmaatschap willen wij als bestuur onze blijk van waardering voor jullie tomeloze inzet tonen.

20150420_211844-1Wij hopen in de toekomst nog lang van jullie enthousiaste inzet gebruik te mogen en kunnen maken!